kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Wednesday, February 27, 2008

AdA aPa PaDa-best buddy~


hari:jumaat
masa:11.45am
tempat:makmal sains teras 3~..
kedudukan:lajur 2 baris 4~
treadmark:we'r the best among the best*petikan dri ckgu hasni-guru displin skolah*

mesti korg cm pelik
asl akuh uplod gmbr nie
ha meh cni aku habaq mai

2-2 org nie kwn baek aku~
yg puan2 nie name dy wawa
yg sblh kanan aku plak bunny*org tua,nnti korg akn nmpk watak dy kt bwh ni*
ape yg best nye ngan pkck ngan mkck ni ade lah
bdk ni gyle ya ampon!
wahahaha..
*sorry*

meh cte skt sal dyorg ni~

mkck ni suke gyle tdo dlm klass
wktu 1st pon dh lentok
adeh mkck nie
mlm2 ko buat ape hoh??
stdy ehh??
hahaha..
tp kn yg aku pelik psl bdk nie
tyme ckgu msok je sah membute~
klu ckgu xde dy lah yg plng hype active~!!
wawwawa

classmate akuh sme pngl dy wawa sleeping beauty~
glem ko ehh~
*yg psti aku glem lg*

yg pkck nie pulak
xghti nk cte psl ape..
aku kwn ngan dri sejak zamn azali lg*gtu*
mse skolah rendah till skrg
dy lah teman gado ngan aku ari2~
wahaha
sengal~
ade je xpuas ati ngan ape yg aku ckp~
*biase lah nk menang je*
yg psti klu perang mlut ngan akuh sah dy sentap!!
sbb mlut aku lazer~
wawawawa

till then~
taa~