kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Wednesday, February 18, 2009

AdA aPa PaDa-masalah settle!

*aku lupe nk amik gmbr bangunan JPN,bgun JPA pon bole lah kn?? jnji putrajaya*


aritu,aku ade ckp nk buat ic ngan maybank kad yg bru kn
then mcm2 mslh jd kn
my sis xjd blk lah
itu lah ini lah
then akhir nye
smua masalah itu selesai!!
alhamdulillah!!
ic pon dh siap dgn berjaya nye
haha
cume gmbr ic tu ttp cm gampang!!
xsuke gmbr ic!!
sucks!!
mencik!!
klu korg ilang skali rm100+rm10*caj perkhidmatan
then klu korg student dpt 50%
wahh!!
tp mslh nye student lg ke aku?
miahaha
tp tunjuk je matrik kad mse skolah dlu
lepas je~
hikz!

then,wallet bru pon dh jump!
papa blnje
so xyh kuar duit lg
keh3
shuke3~!!
thx papa~

p/s:mama ckp,ha beli lah beso2 lg..kng cicir lg!! sentapzz!

*geram btol aku tgk pompuan ni tau,org lain yg dtg lmbt dri aku,dy dpt dlu..cmne tuh???*

balik dri putrajaya trus rush nk blk banting,
sbb nk siap kn maybank kad bru
dgn ic smua xde kn
sib baek lah bole kuar jgak kad tuh
janji polis report ado~
hikz!
dgn berbekal kn dokumen id yg ada
aku ttp rakyat msia..
hahaha
kwn2 aku smua ckp
ko psni xbole kje jusco
ko kne kje malaysia harvest
(tukang sapu sampah kt jusco)
siot ke kn duyorg???!!