kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Monday, March 16, 2009

AdA aPa PaDa-selamat tingal ezlin~


wah!!
ayat mcm bru kne out dri af sudeyh
miahaha
xde lah
ucap kn slamt tngl kpd ezlin (yg dpn skali) sbb dy dh benti kje
last khamis dy last kt sini
sbb nk praktikal
kwn aku yg bernama uzair touching plak
(laki belah kiri)
sbb dy tu bf nye
muahahaha


dari aritu lg kn aku dh jnji nk tunjuk gmbr sally kn??
Ala yg aku dok cte2 tu xkn xngat
memula aku mmg anti gler ngan superviser ni
ape xnye
asik dok mengutuk aku je
sentap!
skrg mkin lame mkin ngam ngan dy
biase lah new staf kn harus ah ketwat skt kn??


tu dia,posing maut sally
ayat sally-nasib baek aku cantek
(cantek ke???)
cntek!!
(kng xpsl kne warnin letter)
tettt!



kpd ezlin,aku doa kn ko smgoa berjaya dgn praktikal tu dgn succes
dh berjaya dtg lah jusco lg..
balik kaunter!!
muahahaha

to uzair juga,ko xyh nk touching2 nages dlm van lg
buruk ko tau!
hahaha :P

till thenn
taa~