kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Wednesday, April 1, 2009

AdA aPa PaDa-j-card day bandar baru klang


seawal 5.30 pagi aku mengatur langkah menggunakan sepatu ku ke kereta menuju ke jusco bkt tinggi bersama2 ibu tercinta
sedang dlm perjln aku terlihat seorg staf jusco yg bernama umi(delica punye) sedang asik menunggu bus klang banting utk menuju ke tmpt yg sama
lalu ku pangil nya utk menumpang aku sahaja
kerana jam sudah menujukan kan pkul 6 tepat semasa aku brada di sijangkang dan terus menuju ke jusco
**************************

yg pasti nya,hari j-card di jusco bandar baru klang xberjaya mencapai target sbnk 100%
target yg dcpai sbnyk 85++% SAHAJA

the end

gitu la intro nye utk drama kali ini ehh
muahahah

sebab ape aku kne pg kje seawal 5.3 pagi??
tau x??
apa?? jd dj tok radio??
waklu!
aku jd helper cashier dkt jusco bandar bru klang la ngok!
tu lah mkn semut bnyk3 sgt
isk3





Align Leftpg sne jd helper kami warga2 cashier tidak dpt membawa sebarang alatan cashier
spti: plastic coin,rubber band,pen,carbon bla bla bla
kerana staf entrence punye pintu yg menghala ke locker xdpt bkk tnpa ada store manager+scurity
adeyh
mampos!
cmne nk pg kje tnpa brg2 itu??
(alat itu wajib ehh tuk jd seorg cashier)
masing2 dok mati kutu cmne nk buat klu smua brg tu xde
iye la ape xnye
ktaorg xjangka plak pintu tu xbkk awal2 pgi
mne nk tau kn
ktaorg pon pndi pg letak brg dlm locker dh tau pintu xkn bkk awl2 kn

smua staff gigih ye menunggu bus
pdhl tatau kenderaan ape yg menanti
hahaha

tp alang dukacita nya kerana bus yg disangka akan mengangkut kami smua ke bbk tu bertuka menjadi sbuah van lama edisi ke brapa tah
haiyoo
choi sgt kn?
geram btol aku
konfident ni nk naik bus ramai2
haha
naik je la kn sbb nk smpi jgak

*maap ilusi gmbr amatlh kureng memuaskan*
tgh enak nk amik gmbr ni..bole plak
tehenjut2 naik van
aduhh
geram je
pg lah servis pkck drber oitt
geram!!
tu dia,org beratur bagai nk rak semata2 sngop nk amik voucher ya
ouhh tidakk!
klu aku
xsngop woo
(ala sbb aku pki id,sah2 lah kobratur lame skali pon xkn dpt)
sngop ni gigih tunggu turn nk amik voucher
tu bru kt 1nd florr
blom tgk kt goroung floor
pergh!! ramai nk mampos kn smata2 nk redem voucher
xterkecuali mak aku skali
hahahah
sabo je la
sib baek aku dh nk patah kaki so ade lah alasan xnk tmn dy beratur
mmg nk patah kaki aku dok kt kaunter events tu


****************
yang daif psl jusco bbk ni
dyorg xde drawer korg tau
ya ampon
mne aku nk cmpk plastic beg??
pastu machine kdt kad bapak besa nk mampos
tp slit kdt kad nye kaur cipot je
hahaha
benggong jee
yg pasti aku menghasilkn error resit yg plng bnyk okey :P

till thenn
taaa~