kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Tuesday, May 5, 2009

AdA aPa PaDa-anual leave

aiyoyoyo
cuti anual leave yg sgt membazir
memula plan nk g bercuti ramai2 ke pahang
alih2 xjd plak
mencik!
trus jd bibik part tyme kt rumah
xkesah
janji sok aku nk pg main ice skating kt sunway
nk g baring kt atas ice tu
haha
batak kn??
:P

next!

story bout bunny
td dy msg aku ckp seronok nye g nyundal kt bkt tinggi
haiyoo bunny
ko tau xmsod nyundal tu apa??
nyundal tu msod nye melacur
choi!
murahan sungguh~
haha

next!

tatau lah few days ni aku addited gyle babi kt lagu kitaro ni
(mcm yg korg bole dgr kt dlm blog aku ni)

act ni lgu closing tok jusco bile dh mlm2
nk bg tau kt cust menandakn jusco nk tutup
tp bile cust dgr lgu ni
lg dyorg shoping
cm sial kn
lempang lju2~!!
tiap kali lgu ni aku dgr
msti sayu je
kn kn kn??

so itu je
babai~

ouhh lupe plak
aku bencik salimah a.k.a sally~!!!
skian mekaseh

till thenn
taa~