kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Saturday, September 12, 2009

AdA aPa PaDa-september 12th


(left;my sis,me,kak maz)

terima kaseh kpd rakan2 kerana wish aku mlm td terutama nye betish aku wawa yg akan membelikn aku perfume bvlgari aqua green! haha wawa akan ku tuntut perfume tu dri ko okey! mntg2 la ko beli kn crocs utk piah tp aku xde kn??? sentap! :P
mlm td bnyk insiden agak melampau kn?? ouhh bencikk!
mlm td celebrate besday dkt tgi fridays dkt subang prade..
tankiuk ehh abg 4 the suprise party..huhuhu..
(coming soon bru uplod gmbr ehh,sbb gmbr smua dkt akak la sowey ;) )
pgi td dh la aku lmbt smpi kje kn..pkul 9.08 am aku msuk kje..haha smpi2 je kne bebel ngan sally sbb lmbt..then ade plk insiden sadihs! bdk2 tu smua dtg wish kt aku!! wahh sentap! touching pon ade..i'm speechless! huhuhu..tankiuk ehh seri sbb bgtau kt smua psl besday aku arini..awas ko! cooming soon besday ko siap! huhu

sorry xdpt update blog lebih2 sbb xckup time..aku mmrlukn tdo yg ckup ehh..sbb utk mnggu dpn aku xde cuti langsong smpi rayer ke 3! wahh mati la aku..nk krus xnk?? hahaha

klu ad mse aku uplod smu gmbr psl besday party tu oke..ouhh lg 1 aritu aku ade buat charity bazar bubur lambuk dkt jusco..nnti aku cte lebih lanjut psl tu okey..
till then
taa