kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Sunday, November 22, 2009

AdA aPa PaDa-cca

ouhh yehh..aku lupe nk ckp..skrg aku dh tuka position oke..dari trainee cashier kepada CUSTOMER CARE ASSISTANT! hehhe..pernukaran jawatan secara drastik kerana ada kekosongan..ekkee..seronok! mkn gaji bute je..so kpd sesiapa yg nmpk aku kt jusco tu dgn baju yg ala2 pelik dari biase tu jgn terkejut sudeyh..hehe.

cite nye bergini..aku dh siapa ntr surat resign yg d'tulis oleh bpk aku sndri..dh siap antr ni ha..tgk2 sblom aku nk antr surat tu kunun nye aku dh tuka position..sbb the day bfore tu aku cuti..so aku tatau..punye la hantr surat resign kt cust care manger..dy ckp btol ke awk nk resign sbb awk dh tuka jawatan..ouh my my! suke nye aku..dh lah kerja tu senang lenang..cume nk tmbah kn dgn muke hypokrit je..haha..so im done oke!

ouhh yeahh..ni cerite 1 bln yg lepas..skrg ni aku mmg dh submit surat resign sbb nk smbung blaja ni kn..aku duduk kt position ni 2 bln je..so pasni kosong lg..anda brminat?? hehe
sila kunjungi kaunter jcard utama kami d'aras 2 dengan segera
terima kasih dan slmt membeli blah :P

till then
taa~