kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Wednesday, June 3, 2009

AdA aPa PaDa-moto pancet???

gtuu kn..
moto spe pancet??
aku ke??
OUHH TIDAK
speti yg smua org tau..
aku ni mne lah reti bwk moto
lesen pon xde
haha
tu dia empunya moto tersebut
saudara bunny
muahahhaa
muke penuh konfident membetulkn tayar moto itewww
agaga

mulanya cmni..
bunny ajak lepak minom kt kedai
lps mkn smua
aku pon gatai ajak nk lepak morib
sbb awl lg nk balik
kng balik awl xtau nk buat ape
tu yg dok sebok ajak g morib
otw nk pg morib tu tgh khusyuk bwk ttba bunny ckp tya bocor
choii sgt kn???
aku pon dh lah xseda ati ni
bole plk benti btol2 dlm petronas
ok lah dlm petronas
buat nye tp jln
xkenayanye kn??
huhuhu
sib baek la kachong tu bnyk membe2 skola aku dlu
call lah smua org
smpi bpk2 kwn2 aku pon aku cll suh tlg
haha
nk arap kn aku???
ouhh tidak!!
mmg aku tingalkn je moto tp jln
tp dsbb kn bkn aku punye
so tunggu je la smpi bapak anis smpi
bole plak beli tiub moto kt kedai runcit??
ajaib sungguh kedai runcit itu
hahaha
xkesah la
jnji cpt siap!
aku nk balik!!!
dh siap2 smua
konfident la ni nk blk uma
tobat xnk g jenjln lg
br bp meter jln
aduyai
moto xbole gerak plk!
hampeh!
bak kate bunny' buat rugi je byr 10rm kt bapak anis td,bkn elok pon'
sial je mulut
at least dy baiki juga kn??
haha
bunny cll lah abg sedare dy suh dtg baiki
aku pon cll jugak
abg aku suh amik aku tp jln
muahahha
kejam kn??
:P

till thenn
taaa~