kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Monday, June 29, 2009

AdA aPa PaDa-TAHNIAH kpd anda2 smua yg layak..



well..sblom tu sowey dh lame gile xudate blog okeyh
aku ckup xfhm la org lain kje juga
tp rajin je udate blog
tp aku ni??
pemalas nk mampos update blog
bkn stakat blog je
myspace friendster hi5 facebook dan segala bagai la aku xupdate pon
(lg pon klu update pon ade org kesah ke??
sbb aku xhot mcm laki2 kt sne tu yg org lain asik view profile SAHAJA(ade aku kesah??)
jnji aku hapy with my jusco's life(wlupon xsehpy yg d'sangka)

next!
kpd rakan2 aku yg berjaya menyambung pelajran anda d'mana2 kolej unibersity dan politeknik
ucapan tahniah dgn sepenuh hati dari saya okeyh

stdy hard okey dear!

bunny-uitm melaka
emelda-uitm melaka
fathin-uitm melake
safiah-uia
wawa-unisel
julie-politeknik


looked,smua kwn2 aku dh berjaya smbong blaja
aku???
aiyak!
xkn aku xjeles kn??
dlu aku la among plng xsaba nk msok u
tp skrg aku yg xdpt msok
sad!

aku dpt je tawaran smbong blaja kt politeknik tu smua
diploma in pelancongan
tp bkn kos yg aku mntk
so terpksa lah tunggu 2nd intake klu dpt la
klu xdpt adekah aku kne stay jusco smpi bile2???
ouh tidak!
cpt2 lah cukup 18taun
xsba nk berambos dri jusco tu
dh lah dgn mslh gaji dan icentive xselesai2 pon
hampeh!
keje enat gile babi tp byr gaji sroh je

knp aku nk cpt2 ckup 18taun??
sbb aritu aku pg interbiu kt intelek shah alam
position call centre at digi
bole dy ckp
work xprince aku xckup ni so nnti klu dg nk dy pngl
pdhl aku dh tunggu nk dkt 2 jam
dy tnya 1 solan je
why did u chose call center??
she didnt ask my name! my age smua!
damn!

so terpksa lah tunggu bln 1 utk intake food academy dkt kelana jaya*sigh*
org lain dh abs blaja aku terhegeh2 bru nk balaja
aiyak
xpe lah
mayb tu rejeki dyorg kn??
so tungu shaja la

till then
taaa~