kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Thursday, July 17, 2008

AdA aPa PaDa-kuiz sejarah anjuran pustakaan daerah??


herm2
on thus 10/7
hawa msg aku
taye nk msok kuiz sejarah x
hahaha
dh lah mse 2 kt skolah lg
dlm klass
*kntoi bwk hp g skolah*
pkr punye pkr
msok je lah
bkn ape pon bkn
lg pon soalan dy
merangkumi isu2 negeri selangor,sej kampong,desa dan mukim
kesultanan selangor
politik
ekonomi pendidikan
sukan
kesenian dan kebudayaan
eleh
kacang je
hahahah
klu kacang xkn sej aku failed kn
myahahahhahaa



balik 2
trus lah gedix2 cri buku sejarah psl negeri selangor
nk mampos crik
1 rak buku aku selongar kt umah
myahahahha
akhir nye jump gaks buku dy
agak season jugak lah
ejaan dy menggunakan eja melayu lama
ape aku kesah
jnji dpt bc kn
huhuhuhu
bc lah sgt
hari isnin pg pg skolah
bwk lah bku melawati 2
ingat kn bole bc
tp akhir nye meronggeng kt skolah
myahahahhaa

kuiz 2 berlansong hari isnin pkul 2.30
tp biase lah
jnji melayu kul 3 bru nk stat
hampeh je
nebes punye nebes
dtg2 aku sorg je
ngan azreen
hawa ngan kimi xde lg
saba je la




meh knl kn sikit peserta kuiz sejarah ni
yg ujung blh kiri-kimmie-
tgh-hawa
tp kanan-azreen
yg best nye kumpulan dari belia mayc je yg hadir kn diri
hanyan kumplan ni je yg dtg
akhir nye
kumplan ni d'angkt sbgi johan daerah *menang tnpa bertanding*
myahahahha
dan kne wakil daerah lawan kt selangor!!
lawan kt komplek pkns s.alam pada 30 july
ya ampon!!
dh lah nebes skt
ni nk lawan peringkat negeri lg nebes nk mampos!!
babun je
mampos aku
gasak lah
janji glem
hahahaha
so tunggu punye tunggu
mkck 2 ckp
9 ogos ni pg pejabat daerah ehh amik adiah
myahahhaha
best eje
xyh lawan tros dpt
adiah
nk tau adiah ape kteorg dpt
nntikn kmnucaln nye
huhuhuhu




till then
taa~