kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Monday, July 28, 2008

AdA aPa PaDa-malas skolah??

aiyo!!
ariney aku ponteng skolah
hahha
akibat camping yg memenatkn
so decide ponteng skola sajork
sbb balik camping je aku tros kemas2 brg
campak bju koto dlm laundry beg
basuh khemah yg cm gampang koto nye
mandi2
membute
xsedar ma sis balik
ha ko tunggu lah kt pintu 2 sorg
haha
spe suh xbwk kunci
rasain ko!
bgon around 10.30pm kot
ma sis taye nk mkn x?
bole je
g lah mkn kt melor,kancong
kindly xde mod nk mkn
mlm td tgk tb with ma sis till 5am kot
hahaha
mcm2 cite tgk
bicara ati ke csi miami ke chuck ape bnd tah ke csi newyork ke chuck balik dan berakhir dgn csi biase
bgon tdo dh terpacak matahari
kul 3.30pm bru bgon
hahah
gempax kn
ok lah dri ma sis
xmagon2 lg
lg trox!
mmg sumpah bosan!!
bgon tdo trus ngadap lappy
aiyyo
tros kne bebel ngan ma sis
keje ko mengadap 2 je ke??* 2 refer 2 lappy*
hmm*diam tnpa berkata*
sentap!!
tau lah bile aku nk stdy
kepochi btol
saba je lah
mengadap lappy je aku 1 hari ni
omwork smpi xsentoh pon
g mampos lah
mls nk buat
td goreng ayam
aiyo!!
hangus!!
babi btol!!
2 lah usyuk sgt ngadap lappy
pdn muke aku
ngan mak aku skali
hahahah
mkn lah ayam yg hangus2 2
huhuhuhu

so skrg time tok
ZzZzZzZz~

nyte2

till then
taa~