kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Friday, July 18, 2008

AdA aPa PaDa-mengedix d'ptpl shah alam???


hari yg d;tunggu2 sudah tiba
hari mengedix d;ptptl pon menjelma
hahaha
cm pntun laks aii
bertolak pkul 7.30
ala tau lah janji melayu ye
ulang suara JANJI MELAYU!! xpnah nk tepat!!
adoi!!
alih2 bertolak kul 8
dri skolah ke ptptl memmkn msa 1jam lebey
mklom lah naik buss
klu kete laju je
so d;kesempatan nk smpi 2
aku pon dok lah membute jap
smbil layan mp3 kt sblh
ape xnye
mlm sblom nye sbok begayut
hahaha
hello
bkn bergayut kt pokok ok
2 dh jd beruk
huhuhuhuhuhu

smpi2 ktaorg d;jamu nasi goreng beserta sekotak air tea bunga
hahaha
tp xabis pon
bg kt bdk mkn
mklom lah xmkn brekpes berat2 u
;D
abis je brekpes stat lah progam hari 2


program 1st ktaorg presantion
so biase ah
msti ade berbalah berlaku skt
kt sini berbalah d'antara ain sharil dan fakrul razi
myahahahhaa
nk tau syorg gado sbb nk tentu kan jantina meraka2 ni
hahahaha
kesian je
mls nk amik port
so snappy lah gmbr dyorg
leh buat bloq nnti :P

ha yg ni best
time org lain semua sebok bincang
gado sane sini
ktaorg smpt lg snappy2 gambr
hahahaha
siot je kn
tp ape nk buat
bak kate aku yg sllalu2 bebel dahulu
top model harus glem!!
myahahahahhaa

dh bincang
dh puas gado
so tiba lah mse presantion
well mcm biase lah
aku yg plng tinggi*tinggi lah sgt*
kne lah jd tukang pegang
nk glem jugak 2
smpt lg suh wawa snappy2 gmbr aku
hahahaha
well model harus amik gmbr d'mana2 sje :P



habis je presation
aku ngan wawa pon nk jugek amik gmbr
gedix je
hahaha
bosan ok
bosan gile
so ape lg xlepas kn pluang nk buat itu dan ini :P

gmbr ni srius aku pon xprasan biler dyorg snappy
maby time aku pgg ketas 2 kot
huhuhuhuhu

otw,qielah yg comey*blah kanan*sbok nk suh amik gmbr dy
iye lah
tau lah nk glem cm kwn dy jugek
huhuhuhuhuhu



we all smpi skolah balik around 3.30pm
sgt lah letih!!
wlupon letih bosan ttp ade!!
so smpi je rumah
melabuh kn muntot tros pengsan smpi mlm!!
hahahah
xbek btol :P

till then
taa~