kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Monday, August 25, 2008

AdA aPa PaDa-gubah gule2??


harini dtg skolah punye lah nebes
pe xnye
kne jd mc bg majlis perasmian mingu ko akdemic
ceh!!
nk mampos
hanya tuhan je yg tau nebes nye
dupdap dupdap!
time perhimpunan 2 ttba xjd plak jd mc
sbb dato k suh anak dy jd mc
ceh!!
gile kose!!
mencik tol!!
hahaha

NExT,
cte pertandingan gubah gule2
hahah
cntek atas aku gubah!!
miahahaha
xbole bla
gedik gile
ni pon hasil keje tgn julie
cntek kn
tatau plak bole jd cntek cmni
*xcntek bekoff ok!!*

memula ngat kn aku sorg je laki
iye ahh segan lah pon
tgk2 ade plak sorg laki neh masok
hahaha
so ade la semangat skt nk msok
huhuhu

julie ni habiskn duit beli bnd alah ni smua smpi 5oRM!!
bpaka nyk
isk!!
bankrap aku nk byr balik

gasak lah
mak julie ckp xmenang tatau lah
hahahahaha
mmg pon
iye lah byg kn habis smpu 5oRM
klu kalah jugek
hampa gulana aku
hahaha



hasil kerja bdk2 yg msok
yg d'gubah bentok mcm bunge 2 hasilkje tgn laki!
hahah
cntek kn!
tp xsecantek aku nye lah
hahahaha

motip ktaorg pilih gubahan ni sbb
iye lah kn nk medeka kn
huhu
so bole lah dpt markah lebeh
*inyaAllah*

so nk tau the result
check out next bloq ok on fri

btw,
aku bkk booth sempene hari koperasi
2 student of SMKTD
meh lah jenguh d'Booth kelab scrable*
muahahahaa



till thenn
taa~