kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Saturday, August 2, 2008

AdA aPa PaDa-suspen??


tenet kembali spti biase!
wah alangkah bagus nye
hahah
bole merongeng gtu~
;D

ha nk cte ni
smlm punye lah suspen
purse aku ilang!!
ya ampon!!
gile babis punye nebes
mencari dan mencari trus mencari dlm bilik
kepah sne sini blik
nk cri purse
hahahaha
yg psti ending dia baek punye~
*tunggguUU*
cpt kejot kn my mum yg sedap lena tdo antr pg skolah
iye lah mayb tingal dlm klass
punye lah terkejar2 pg skolah
smpi kelas
kosong!!!!!!!
xde spe pon bdk dlm klass
abis merongeng aku 1 skolah crik bdk2 sesi ptg ni
mne lah mengedik nye~
rupe nye dlm blik khb~
saba je lah aku
siap jump bdk2 nye taye ade jump purse x
smua xnk ngaku~
aku cm nk sepak je bdk neh sekor2
tp mls lah
balik klass balik serbu kelas
selongkar dyorg punye beg
hahahahha
jaat kn
xpe2
aku pengawas ade hak!!
;D
xjump juga
ngan muke seposen nye terjump lah pulek ckgu melan*ramlan*
ngadu kt dy
purse sy ilang!!
uwaaaa~
tp dy buat muke cm xamik kesah
geram je aku
balik lah dgn penuh perasaan hampa
uwaaaaa~!!

smpi umah
call bank tok cansel smua atm ngan debit kad
smbil2 2 metet lah my bro taye bp rm nk buat ic smua
yg pasti kne 110rm!!
babis je!!
bapak mahal
uwaaa!!
bankrapc lah aku!!
ngadu kt smua fwen
ckp purse ilang

then,15mins later
ade laks metet msok
dihantar oleh pypah berkata;
'wehh syahz purse ko ade dlm beg aku lah'
sengal nye pypah!!
punye lah gumbira bile aku bc mset 2
sbb xyh nk buat ic bru
haha
sbb ic dlu ni comey
;D

tp yg xbest nye atm ngan dbt kad kne buat bru
sbb dh cansel
brengset btol!!
pypah ni btau lah awl2
alasan xnk btau2
sbb sebok kemas beg nk pg campiing
burkk!
saba je lah

so moral of the story is:
jgn lah simpan purse anda merata2
kelak akan muyusahkan anda
hahaha

pesanan khidmat masyarakat ini dibawahkan khas oleh;
syahz mustaza!!

till then
taa~