kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Sunday, August 17, 2008

AdA aPa PaDa-hadiah kuiz sejarah?


smlm de penyampian adiah tuh kuiz sejarah peringkat daerah
hahha
tp xdpt pg pon
so antr je lah wakil sorg
kimmie
hawa pon xdpt dtg
hahaha
sian kimie
pe nk buat kn bz kate nye
ngee~
smlm lepas kimie amik adiah dy pas kn dkt skolah mama
kebetulan kimie lalu dpn skolah mama
sekolah rendah morib
lg pon aku de kt ctu sbb de camping

ksian pon ade gaks
kne angkot bnyk adiah naik moto sian kimie
xpe lah janji aku dpt adiah aku
hahahaha


tungu punye tunggu
sbb lambt sgt camping abis
so tunggu je lah
smpi umah bkk lah adiah pe yg dpt
duit rm40 dh tau dh sbb kimie btau
hehe
yg novel ngan class chess set 2 xtau
punye lah suspen
taye kimie mnde dlm 2
xnk jwb
hampeh je kimie
dekot
babab kng~
ngee~

smpi umah bkk lah
hahaha
novel 2 aku ngat kn pewter rupe ye novel
sentap!!
tau lah pustakaan nye
hahahah
tp overall happ jugak lah
sbb menanng tnpa bertanding pon dpt adiah segempak cmni
hahaha

duit rm40 2 ngat kn nk jolie
tp apekan daye
xckup aku nk jolie
minom starbusks smpi kembong je lah
ahahaha

sok nk balik kg
hehe
nnti kn kemnuculan gmbr yg bru ok~

till then
taa~