kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Tuesday, October 7, 2008

AdA aPa PaDa-baju?

jumat neh,ade smbutan raye kt skulah
ceh!!
punye lah happy bdk2 neh
bole melaram
aiyo choi sgt kn
DIVA ke uolss neh
haha
mak hayam je DIVA aku
wawawa
so ckp psl smbut raye kt skolah
harus lah pki bju raye kn
sgt mendukacita kn apabila baju yg aku tempah
(semata2 nk berangan raye kt skolah ni)
xsiAp lg
kot?
iye lah
ape xnye,
aku tempah mngu 1st ramadan
harus lah xsiap kn..
so aku ckp lah mkck yg aku tempah 2
klu xbole siap 1st raye
nk amik mse dh skolah
sbb nk pki mse rye kt skolah
so sok harus aku serbu kedai mkck 2 pksa dy siap kn juga
p/s;mkck neh pelupa skt,,baju mak aku yg dh tempah sgt lame..1 taun dh..xsiap2 lg..hampeh kn..so tamau lh aku yg jd cm 2 plak..xdpt nk berangan.
hahaha
hoprfully bju 2 dpt lah siap sblom jumaat neh

till then
taa~