kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Saturday, October 11, 2008

AdA aPa PaDa-happy rayer 5c~


hari dtg skolah dgn penuh keyakinan~
haha
ape xnye,,
suar bau kedai 2..
bru angkot pkul 7am 2
hahaha
smpi skolah call membe2 soh tlg angkot mknn2 dlm kete 2
aku jln tgn kosong je
ttba umi jaah tegur
GLEMER NYE~~!!

wahh!!
sentap!!
glemer ke aku??
ala2 tersipu malu kne uji
hahaha
tau lah cntek
baju bau kedai kn
lalalala~


smpi kelas..
trus bdk2 ni pndg aku dgn muke yg sgt pelik!!
menjerit bagai~!!
haiyo
motip sgt kn???
iye lah
ni 1st time aku pki baju mayu ngan songkok pg skolah~!
wahahha
bdk2 cine ni xpnah tgk aku pki smua ni
smua puji aku hensem+ke aii la+kiutt!!
hahaha
prasan plak!!
kalah DIVA AJIM,hari 2(jgn jeles ehh mak hayam)
smua nk amik gmbr
mklom lah artis bru nk naek kn
wahahhaa
flash sne flash sini
mereka dh mcm paparazi uolss!!
lalala~

abis amik gmbr ngan peminat(wahh!! berangan oke)
amik gmbr ngan rakan2 artis(rakan2 aku oke,bbkn mereke itu artis)
sesekali nk gaks memfofular kn mereka yg xfofular neh
lalala~
comey kn aku~
wahh!
haha
smbil tunggu mknn siap
snapy2 lah smua
aduh!

feling prinses kt tange
hahaha
gedik sial gmbr neh!!
aku pon tatau cmne leh jd gedik cmne
aku xgedik pon!!
(propa sajork)


ha time ni
mmg tatau nk pndg mse 1 camera

mne xnye
bnyk giler camera fokus kt ktaorg
sbnrnye nk fokus kt aku 2
haha
tau lah aku hensem kn
wahahhaa
mmg mcm2 gaye kuar kt cam
ade yg tgh pejam mate lah
bkk mlut lah
iye lah dh bnyk sgt cam kn
haha

sblom jamuan mkn2 start
upacara memotong kek hari raye 5c oleh guru kelas MR AZLAN LEHEM
cntek kn kek ni
p/s:kek ini d'sponser oleh bliau,arap mklom
hahaha

habis menecekik smua time ni lah nk mengedik ngan smua org kn
hahaha
dh name pon raye
msti lah nk pg ziarah menziarahi kn
huhuhuhu
time amik gmbr neh
ustaz pndg je aku

hahaha
ape aku kesah
xnk lah hampa kn peminat nk amik gmbr ngan aku kn??
hahahaha

part time job..
model air bersama2 tmn2 artis
(harus d'ingat kn bhwa mereka itu bkn artis,teman2 artis saja)

tadaaaaaaaaa~
ni lah skndl aku kt skolah~
teman tp mesra uolss
tp kt skolah je lah
kt luar skolah musuh ketat aku neh
smpi mak dy bole ckp
'bdk neh comey kn
(mksod kn aku lah 2)'
hahaha
pngl syg2 bagai

dh pnat gedik kt kelas org
harus lah nk feling amik gmbr tok jd cover page megazine kn(wahh berangan!!)
smbil tunggu mse nk balik
buang lah mse jap kt sini
ni lah port ktaorg klu nk monteng klass
hahaha
shhh~~
diam sudah~

ade bdk neh ckp
gmbr neh cm band~
hello~
plzz okeh
theyolss neh bekap singer aku je lah
jgn nk berangan okeh
hahaha
sbb 2 aku pki bju lebeh cerah dri korg~
wahahahahahhaha
*perasan nk mampos*

wlupon penat giler ari 2
tp ttp happy sbb rmi puji aku kiut!!

wahahahahahahahhahaha
keles sgt kn~
jgn jeles ehh mak hayam~

till thenn
taa~