kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Sunday, December 14, 2008

AdA aPa PaDa-interbiu as TS


haritu,aku ade ckp kn nk pg interbiu as training sale
*btol ke ape yg aku tules ni*
dkt phileo damansara kn??
so kt sini lah tmpt aku interbiu
hihihi
tompang emelda's mumy
huhu
memula ngat kn aku ngan emelda je yg ade
rupe nye kezen dy pon ade
sumbat lah 5 ekor dlm kete
haha
cm sadin pon ade gak

well,as usual lah kn
klu dtg awl kt tmpt interbiu neh
harus la snappy bagai2 smua kn
feling jap
haha
interbiu stat pkul 1o
ktaorg smpi around 8.30am cm gtu kot
then g brekpes smua
emel gedik,mkn roti canai pon xabis
haha


ni lah emelda,teman yg perkenalkan keje kt aku tu
huhu
mse interbiu tu
ktaorg d'bg tau bayaran yg dy akan byr ikut hari
if u can speak propply dyorg akn byr rm 120 per day
if not rm8o per day

keje dy xpenat mcm kt jusco
*mati aku kne carut*
stat kje pkul 12.30pm till 9.00pm
wahh
syiokkk nye
interbiu dy ade 2
1st interbiu introduction
then individual

wahh
mse interbiu individual tu
dy ade bg 3 barang
contoh:air raibena lights,varnish,susu kot(xngat)
so aku pon amik air raibena sbb dh nmpk vit c*main point*
so,amik brg tu kne perknelkn brg tu kpd org tu
dy taye,jika nenek sy dh tua,
boleh minom ke??

ak jwb,yes she can,sbb if u nmpk lebel raibena light
ia utk kurang manis

(semua solan in english okey)
bnyk lg solan yg dy tnya
dh xngat
hehe
sblom kuar tu dy ckp,if dpt dyorg akn call
huk3
kang dpt,tatau nk pilih either jusco or bnd lah alah neh
pkul 12.30 pm my fam dh tunggu dpn phileo daansara tu sbb nk rush blk kg kn
nnti bile dh xbz,i'll update okey psl entry kt kg
hihihi

till then
taa~