kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Tuesday, December 16, 2008

AdA aPa PaDa-tuka department

adeyh!
aku neh mmg suke nimbulkn kacau bilau
hahaha
smlm mntk jd sale assistant

today,tuka jd casher
hihihii
iye lah
sale assistant dpt 750rm shaja okey
then casher 750+200 rm
manyak tu
then casher manyak ot woo
manyak ot duit pon masuk
duit masuk
soping pon masuk
hahaha

ni nk cte 1st day kje casher,
arini dh kne warning dh ngan TRC
sbb main hp
yg aku geram neh
casher sblh yg main
aku plak yg kne
saba je lah
sbb dy main hp aku
(cantek lh tu hp aku)
tatau plak aku casher sblh neh casher wanted
haha
klu aku tau
awl2 lg mmg xnk aku kje ngan dy
tp ok lah
xde lah smpi gdo2 smua kn
smua settle ngan okey
tp yg psti minah neh gedik okey~!
name nye noraini
adeke dy tuka name dy jd
maria aini dawson
very the!!
*tettt*
lg 1,minah ni suke sgt msok kje lmbt
so klu dy msok lmbt,org pon akn rehat lmbt
saba je lah

psl cust plak,
today dpt cust yg cm gampang okey!
aku tau lh ko manyakk duit
tp xyh lah smpi nk campk2 duit bagai
babi btol!
huh!

so sok orentasi pekrja
ade blajar cara jln,grooming,bla,bla,bla
best2
mkn gaji bute sahaja
hahaha

till then
taa~