kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Wednesday, December 3, 2008

AdA aPa PaDa-kebosanan tahap melampau!

dengan sukacita nye
dimaklomkn bhwa sy tgh busan cm nk maty!
aku ingat kn dh merdeka happy lah
tp lg bosan tahap gab an en manan(mode gua.com.my)
hahaha
sbb tatau nk buat ape dh kt rumah
tdo,mkn,tgk tb,main tnet
(makin membesar lah aku)
hampeh btol
nk kje tp tatau nk kje kt mne

talking bout keje
last week.jusco tepon
dy nk gune pekerja on 9 n 10 dis
tp bayarannye sumpah! sikit
rm4 sejam

sunggh xbalik modal lah pkcek jusco
isk
very the kedekot btol
harap je bulding besa
tp huh!
tu lah taye mak hayam
if xpg kang
mne tau xdpt kje ngan jusco dh
sbb kdg2 dy trus amik pekerja neh
so,should i go???

then,until now
i dint received any call from padini consept store~~
isk!
ckp nk pakai org
tp call pon x
adekah makcek cashier tu xpas kn form aku kt manager??
huk3

aku nk kerja!
boasa tahap siput sedut
huk3

till then
taa~