kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Tuesday, January 13, 2009

AdA aPa PaDa-samsung yp-s2?



adeyh!
cantek nk maty sial bnd alah neh
even bnd ni dh lame kuar
tp aku ttp nk juga bnd neh
ade spe2 nk bg x??
haha



yg pasti dy ttp bole buat rantai okey
dgn earpone dy yg cntek tuh
aduh!
haha
cntek
aku dh addict ngan bnd alah neh
huk3
nk amik wner pink bru ahh jambu kn???
hahaha
*mati lah kne kutuk*
btry dy neh lebeh bagus sket dri mp3 samsung yg wner ijau tu~
bole main 13 hrs non stop!
wlupon xselame ipod touch or nano
tp lame lg dri ipod shuffle
lalala~
hihihi
wlupon tu my bro bg mse 1st gaji dy msok
aku ttp nk simpan
yg bgos nye dy kecik bentok mcm batu
wahhh
aku xleyh tdo mlm
asik pkr bile nk beli neh
huk3


aritu nmpk bnd alah neh kt law yat mse teman kn papa cri lptp punye ape jadah tah
before tu pg shoping2 ngan timah ngan syirah(kwn casiher)
coming soon bnd alah neh akan jd milik aku juga!
muahahahhaha
*gelak jaat*

tu je nk ckp
:P

till then
taa~