kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Wednesday, January 14, 2009

AdA aPa PaDa-tagged again by mastura paklah!


and the award goes to syahz mustaza!
terimakaseh kpd smua peminat2 sy yg selamani sngop menunggu entry sy yg merepek meraban tu
terimas sgt sy ucapkn
award ini sy tuju kn kpd smua
terutamanya kpd ibu bapa sy yg berada di rumah sne
family sy abg ktputrajaya
kaka kt sunway
kwn2 skolah sy
kwn2 jusco sy
kwn2 blog sy
musuh2 sy
para fanatik sy yg berada diluar sne
terima kaseh bnyk2
i lebiu all
hahahahahhahaahaha
again ye mkcek2 dan pkcek2 skalian
aku kne tag lg oleh ank pak lah sorg neh
saba je lah kn

tagged by : Cik Masturah Abd.
*copy paste dri fifi punye,sbb xbole copy from blog mas*



10 facts n hobbies bout me?

1. aku anak ke3 dri 3 adk bradik*bongsu lah tu*
2. menghasilkan shortest terbanyak pda bulan ini*short duit time jage kaunter*
3. aku rajen msuk ke dapo dri akak aku yg pemalas nk maty tu..haha :P
4.giler makan+soping+pussy cat dolls!
5.bakal dpt lesen kereta xlama lg!*tu pon klu xfail test jpj* haha
6.love to leparking with my fren more than with my fam
7. diploma in culinary art! coming soon okey bebeh! :P
8.nasarudin AKA pkwe ain sucks! ape dy pkr aku nk rmps gf dy?? dh lah gedik nk maty!
9.giler sosial nk maty..haha
10.miss my best buddy damn much!
11.mluat ngan pergadohan kanak2 diantara wawa ngan sapiah
12.i miss my pet sis,JASMINE*section leader dkt jusco bkt tinggi* :P
13.mlut aku lazer! tp aku lazer biler org crik pasal je
14.smua cashier xsuke aku..i mean certain casher xsuke aku..ko pkr ade aku suke kt ko???
15.last n not least pemecah rekod mengasilkn error resit plng bnyk..haha :P
10 ppl i wish to tag?!
1.bunny
2.along
3.anabella
4.nenek monyet gemok!
5...
aku pon tatau spe nk taq neh..haha :P