kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Sunday, January 18, 2009

AdA aPa PaDa-uniform??

tada~~~~~
skrg dh dpt unifrom okeyh
so xde lah cust ngat aku new staf lg
sbb bile pki bju puteh dyorg ngat kite ni new staff so bole lah tipu2 sket
dlu bole okey
skrg never!!
hahaha

dapat on friday aritu
sbb nk mntk uniform only on friday je
dpt lah 1 helai suar ngan vest
2 helai kemeja
1 tie
xkn nk msok dlm beg aku kn??
even beg aku besa nk maty tp xnk aku sumbat bnd alah tuh
so terpksa lah beli beg pondan aka reusable beg
kitaorg pngl beg pondan
ala2 pondan gituu~
wahaha
xsmpt plak nk amik gmbr
later lah ehh
xpon bole jenguk2 sy kt jusco bkt tinggi tuh~
*promte plak*

ouhh yeahh lupe plak
my superviser abg man puji aku cantek
*cantek ke>???*
agak biadap ehh stement itu
rmi cashier ckp aku klon abg man
gaya jln
gaya ckp
haha
biadap kn meraka2 itu :P
today sally ckp aku hensem
wahaha
hensem lg dripada nasarudin aka pkwe ain yg ingat aku nk rmps ain dri dy??
ya ampon!!
cm sial kn jantantuh??
betine tuh dh lah gedik nk maty xhingin aku nk rampas lah

till then
taa~