kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Wednesday, August 12, 2009

AdA aPa PaDa-hello dunia~


(sy sudah..anda bile lg??)

elo dunia! sehat kah anda?? bagaimana perkembangan seseme vavi H1n1 anda?? aiyakk! smkin keronik oke! kt m'sia je dh seramai 10 org meninggal akibat wabak seseme vavi ni(sumber isnin lepas)..well kt jusco bkt tinggi seramai 3 org staff jusco dh d'msodkn kedlm unit rawatan rapi Hospital Tengku Ampuan Rahimah..lepas ni tatau lah bp org lg yg kne msok..seiringan dgn itu,maka ramai lah staff smua dh sebok pki mask utk protect dri terkene sesema tersebut..aku pon xd'kecualikn juga..hanya kerana aku menjaga d'tmpt mknn so dgn rela hati terpksa la pki mask kn..even panas! ouhh,,haha...





arini mcm biase kje morning tp tuka full dgn kak rosmawati..yg dlu pregnet tu skrg sudah kembali berkerja dan selamat melahirkan bby boi yg bernama MUHAMMAD IQBA..chumel mcm aku..haha..nk kata aku xcomel lah tu kn??? awas ekks!! lempang laju2..dpt plak kaunter arena kn..so till lunch time xde cust..haha..so mcm biase..duduk meje luar dok sok sek sok sek..siap akak bahulu clasic siap bg lg bahulu utk menjadi santapan gosip2..hahaha..bahulu ni sedap seyh..tp mhl..mkn time panas2 cicah teh sedap woo..tp aku kje kn..so xde lah cicah2 ni..mkn je..ngap!

next! lps rehat td pkul 2.30pm ttba bdn rse sgt xsedap..tekak sgt perit..batuk2 pon dh kembali..sesema dok kembali senyum..aku xnk la pkr mcm2 kn..kang naye aku..tp btol weyh..antara symptom2 dy sme yg aku lalui ni..tkot lah plak..sok nk mntk surat nk pg alam medic buat medical check up..hello bnd2 ni jgn buat2 main oke..mkin parah nnti...ape yg aku xfhm skrg ni..cashier smua sptot nye d'bkalkn mask utk protect dri sndri dri tekene wabak ni..sbb ktaorg bnyk handel with cust kn..tah cust tu ade sesema vavi ke kn..eii..sok aku nk utara kn pendapat ni kt ccm! stuju x??

next! again n again lg psl driving leason aku..skrg aku dh bwk sgt cekap ehh..skrg tgn xde bersilang2 lg bile nk msuk corner! well thx god dh bole bwk kete..mama pon dh duduk dgn selesa bile aku bwk kete td..haha..frankly,aku mmg sgt xsuke bwk kete besa..hanya kancil ttp d;hati..hahaha..myvi tu besa sgt..so xdpt nk agak..dan lg 1 aku lg suke kete xde power stering mcm kancil tu..bole putar2 stering smpi tgn aku melecet kn??|


till then
taa~~