kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Tuesday, August 4, 2009

AdA aPa PaDa-saya berada d'kaunter mana esok??


(nmpk mcm adik bradik ke??? ade cust ckp kami siblings!)


ini intan kamilah atau d'knali sbgi intan k a.k.a wook!..dy kwn baik aku kt jusco(pdhl bnyk lg kwn baik aku)..even dy dh mengandung dy ttp best..arghh! bkn dy yg aku nk cte!

next!
aku msg paan td tnya aku kaunter mne sok..dh puas aku tunggu bru dy nk rply..dy ckp..aku kaunter 5 ptg!!
ouhhh babi kn spe yg buat jadual tu!..kalini blog ini t;tujukan buat kak sarah! damn! sial lah dy tu..pdhl aku bru je kt market aritu..bole xjgn bg aku kt market lg! aku phobia la bodo! sbb dy juga la yg buat aku pengsan dlu kt kaunter 15!!

dlu aku baik je ngan kak sarah ni..tp lepas perkataan 'ade aku kesah??' menular ke seluruh cashier team..trus hubungan kami cm harem...cm pundek je dy tu...kunun nye aku ni biadap bile dy ckp aku gune steament ade aku kesah?? well,,klu ko xbuat kt aku..aku xkn buat kt ko??? got it?? itu prinsip aku! klu ko xmula ckp ade aku kesah bile aku ckp dgn ko! aku xkn buat bnd yg sme dkt ko! eii geram sungguh xterkata bile aku mara!

knp aku xsuke dkt kaunter 5??
meh aku terangkan sedikit sbnyk kekurengan kaunter 5 tu...kaunter 5 dikenali sbgi kaunter maut kerana ia bersblhan dgn xpress kaunter dan paling hampir dgn cust..so even kaunter lain tu kosong..even lg kaunter 5 tu dh que cm harem...tp org ttp nk dtg byr kt kaunter 5 tu juga..wlupon brg tu xsmpi 8 brg pon ttp nk byr dkt kaunter 5! d;ulangi ttp nk byr dkt kaunter 5 juga! fucker!!
arghh!
sok tgk la aku buat joegt irama m'sia nnti mse packer brg tu! pdn muke! huh!
kpd pembaca2 yg tgh bc blog ni..nyah korg dri byr dkt kaunter 5 tu!
hahaha :P


next!
kn ptg td aku pg amik lesen naik kerete kn..nk berahsia la dgn mak aku..heheh..tgk2 dy smpi rumah..nat bwk kete ehh td?? aku pon ckp dlm ati..motip mak tau??..haha rupe2nye gaya aku parking msuk dlm porch slh..tu sbb lah dy tau..huhuhu...tp dy xmra pon..cume risau skit je..

till then
taaa~