kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Tuesday, August 4, 2009

AdA aPa PaDa-lesen Percubaan


(gmbr dgn lesen Percubaan)

yeyeye..lesen aku dh kuar..suke suke! pasni bole la kuar jenjln tnpa ajak babah kuar..klu dlu..babah nk pg town nk buat ini bla bla bla..skrg babah meh teman kn nat pg bli bla bla bla kt town..hahaha :P
smlm aku call driving scholl tu..c kerani yg ketwat a.k.a kurenng hajar tu yg jawab! mcm sial je kerani tu..biadap sunguh..skali kne jerit ngan aku terus siap lesen aku arini juga..haha :P
conservation between aku dgn kerani

kerani: hello vella driving scholl (nada yg tinggi,aku pon tkot klu ttba dgr sore cmni)
syahz: hello i syahz mustaza..i nk tnya i punye lesen P dh siap blom??
kerani: blom! kn bru je lepas mngu lepas(nada tnggi lg)
syahz: i tauu..tp i nk kne drive kte pg tmpt keje ni esok(propa sajork)
kerani: mnebole mcmtu!!
syahz: ahhh bole xbole..i dont care! i nk my lesen my tomorow! thx bye

motip aku memarah smpi cmtu kn?? dh lah call dlm bus..smua org pndg2 aku..haha..ape xnye..kureng ajar..ni bru 1st korg bc conservation betwwen aku dgn kerani tu..bnyk lg yg cm haremm!!

so arini aku cuti..permenet rest day..then ade plk kete kt uma..mama xde kt uma..papa pg opis..then aku lenjan kete tu pg amik lesen(ala driving scholl tu dgn uma aku pon bkn jauh mne pon cume sblh tmn je)..mse nk cross road tu ya ampon! hnaya tuhan je yg tau..cuwak weyh..haha dup dap dup dap..iye la slamenikn ade org kt sblh kn..arini aku sorg..dgn memberani kn dri aku cross juga..jln raya cm sungai! mencik aku! pdn la muke aku kn..spe suh gtal pg time peak hour..haha..
ahh dont care
skrg aku dh ade lesen..bole pg mne2 je aku nk..dlu mama bising xbole kuar lsen xde..xbole kuar lesen xsiap lg..now bole kuar lesen dh ade...haha :P

till thenn
taaa~