kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Saturday, August 22, 2009

AdA aPa PaDa-kaunter mane esok??

ouhhh lg skali ehh..superviser dkt jusco bukit tinggi ni sengaja mahu menguji kesabaran aku dgn meletakn aku d;kaunter 5 a.k.a kaunter maut..ya ampon!! @#$%^&*()!~!!! sumpah seranah aku bile 1st kali tgk jadual ni..mcm biadap kn...
ouhh maap,sblom tu izinkn sy utk mengucapkn slmbt berpuasa kpd muslimim dan muslimat..haha(sorry mara punye psl kn)
motip letak hamba mu yg lemah ni d'kaunter 5?? ya ampon! mmg pengsan aku lg sklai kt market kn..slame nk dkt stahun aku kerja..ni lah 1st time aku dpt kaunter 5 ni ptg..dgn bulan puasa nye lg kn?? ouhh..mati la...yg aku pelik nye arini cust cina dan india pon beli brg2 utk buat juadah berbuka pose ke??

(sila abaikn perut customer itu,skian terima kaseh ;P)

sekali lg,iman aku tercabar ehh tgk ayam golek tu kn..nyum2..(detik hatiku,saba syahz,ko tu tgh pose,godaaan syaitan tu,haha) syaitan bkn ke dh kne gari bln pose ni?? ha nk tau knp anda melakukan keslh apabila bln pose even syaitan itu smua dh kne gari or rantai?? sbb kesalahan yg korg buat tu mcm dh imuen dlm diri korg kn..slame 11 bln syaitan goda korg buat kslhn,xkn 1 bln klu syaitan xgoda korg,korg xbuat kot?? haha..ade fhmm?? xfhm sila rujuk ustazah dan ustaz skola2 anda..tu la suh tnya time skola dlu xmo..degil

ouhh arini buke pose mknn agak ala kadar je..nasi gureng usa bersama air minerel(ala kadar lah sgt)..sedih weyh..buke pose sorg2 kt kaunter..dyorg bg segelas air epal cordial dan 2 ketul bijik kurma(aiyakk! xmkn kurma,mekaseh je la)bile bdk servis counter dh buat pagging menandakn wktu berbuka pose..ttba sayu dan syahdu kn..iye la slme 10tahun aku berpose inilah pertama kali buka pose sorg2..slalu msti ade mak or babah or family yg lain..arghh sedih nye..lps pagging tu kuar plak lgu raye yg sedih tu..ya ampon! klu ingat kn kembali tu meleleh siot..sob3..

ouhh lupe..arini jusc dh kuar lgu raye ehh..lgu feveret pon dh kuar..hahaha..cume skrg ad cmpor2 lgu merdeka kn? iye la merdeka xd;lupakn even nk raye kn?? tp lepas merdeka masak la korg dgr lgu raye je..haha..then dpn kedai roti labohame,ade bazar ramadhan gtu..memula ngat kn pkck2 dan mkck2 dri luar yg bkk gerai kt dlm tu..tgk2 ala hai delica,la boheme ngan arena jugak yg jual..sabo je la ehh..

next!
xmo cte psl bln pose lg..kng ad yg nages jp lg..ha cte psl driving leason aku nk??ha duduk duduk..arini buat pertama kalinye aku bwk kereta oke pg jusco bkt tinggi..alangkah gumbira nya hati ku xpyh nk berhimpit2 dlm bus lg..tp jgn nk berangan ehh hanya weekend je yg aku bole bwk kete tu ke tmpt kje dgn mama duduk d'sblh seat driver..tnpa bliau jgn brangan lg aku nk bwk kereta tu pg..haha..harap2 mse kje time rye nnti bole la bwk kete..xmo aku naik bus..segan dgn baju malayu smua kn..haha

till then
taa~