kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Wednesday, September 24, 2008

AdA aPa PaDa-trial abis ya~

sblom nk ckp pape
harus aku laungkn
merderka ya teman~!!!
kerana trial sudah berlabuh kn tirai nya~!!
(ayat melets sgt kn!!)

hahahaha
exam addmath dh abis
skrg mood raye pule
muahahaha

harini dtg skolah tgk bdk2 neh smua stdy
aku sorg je cool je
ala biase lah subject'add math je'
(sgt riak!!)
test stat pkul 8am
dpt kertas tulis nama
check2 solan
terjump laks solan sng
hahaha
chapeter 1 form 4
harus lah aku jwb kn
iye lah form 4
chapter 1st yg aku blajar
hahaha
abis je jawab
selak2 kertas solan lg
aduh!!
smua solan non ado yg sng
ape lagi letak tp
TIDOOOOO~
hahahaha

smpi pkul 10.00am tdo
pergh!!
syokk siot
dh lah mlm td tdo lmbt kn
hahaha



then stat plak paper 2
pkul 10.20am
ha sme jugak
tulis name,kelas,ic,angka giliran
then letak tp
TIDOOOO again~
hahahaha
bgun2 je bdk2 neh smua dh antr kertas
ahaha

sgt malu :P
wuwuwuwu

so,trial dh abis...
raye pule dtg
then coming soon spm pulek

p/s: harus lh aku rayer umah org smbil angkt buku..
hahaha

till then
taa~