kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Wednesday, September 24, 2008

AdA aPa PaDa-aku kacau mkwe ko??

ceh!!
kali ni cerita nya kontra sedikit ya tuan2 dan puan2
*kontra ala2 blajar akaun gtu..haha..cara bank kuar ke tunai..tunai kuar ke bank*
dahulunya aku kne attack oleh c bini
kalini aku kne attack oleh c pkwe~!!
aduh!!
kecoh btol..
hahaha
tersebot lah alkisah nye
aku de sorg kwn neh
kwn skolah juga.
taun lps..senior aku la
kire rapat juge lah
sbb bole aku kau,awk sy,syg2 darling2
hahaha
nk d'sedapkn cte
laki dy
oh2 slh2
ex laki dy terbc plak komen aku kt mys c mkwe neh ha
hahaha
komen nye berbunyi gini
*eleh syg~
sje je kn nk amik ati darlink
shdey tau~
hahaha


p/s:darling-aku la
syg-mkwe

so ape lg
terbakar lah c pkwe neh ha
siap bole atr komen kt mys ckp
*f**K off!!!!*
(sentap ko sentap!!)
nk d'cepat kn cite..ala2 fowad gtu
teros msg mkwe neh ha
ckp laki dy
ehh2 silap
ex laki dy serang aku
hahahaha

mkwe neh siap bole ckp
ala ko buat derk je ngan bdk 2
hahaha

p/s:ape kesengalan lah bdk neh..dh cinta kne tolak yg ko tergedik2 lg asl??
hahah
relek2
cool2
kite neh gentleman
gentelman harus act like gentleman
harus cool okeh~
hahaha

til then
taa~