kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Sunday, September 21, 2008

AdA aPa PaDa-musuh ku bkn musuh kuh?

heyo2!!
buat pertama kali nya
lps aku bermusuh ngan sorg minahc neh
dpt jugak aku check out page dy
iye lah ni pon atas bantuan kwn aku punye mys juge kn
aku add2 xnk approve
so aku suh lah sorg pompuan2 neh add minah neh
akhir nye dy approve juge
yeahh~!!
berjaya gaks!!
thax u mastura~
nk d'jadikn cte nye
dy cerita smua about dy,spe dy nk jump,spe dy xsuke
cte punye cte mcm terbakar je aku bile aku bc
ape xnye
dy cte ape yg dy xsuke
but
add the same time dy buat perkara yg sme 2 me~!!
WTF!!!
ko xske ape yg ko buat neh
then bole plak buat kt aku kn??
haiyoo motippp sgt kn?????
so here dy punye kate2 punjaga dy yg sumtimes xde btol pon

x suke mengada2 dgn lelaki,x suke perempuan yg mengada2 dgn lelaki-(perempuan yg berperangai sebegitu wat aku ase cm nak muntah..haha) *dey minah,,abis yg kt skolah yg ko dok tergedik2 ngan laki kt bustand 2 mende?? itu bkn consider tegedik2 ke??*

ak xsuka campur dgn manusia talam dua muka..benci hipokrit..FUCK backstabbers!Aku benci org yg suke ckp putar belit..aKu benci owg yg x berpendirian tetap..aku x phm y de manusia suke pentingkan diri sendiri..Kalau ade pape yg aku x puas hati,aku akan cakap depan2..*iyo lah minah,actulykn ko yg talam dua muke,hipokrit smua bla bla bla..lg 1 hello~ ko 2 lebeh pentingkn dri sndri oke ckp org..tp ko pon sme+bkn ke ko suke sgt ckp blkng backstabber lah ape jadah smua..tp ko buat bnd 2 dkt aku juge kn?? deal lah kn?*

Aku,manusia yg suke bersendirian..aku suke duduk sorg2 sambil melihat langit dan berkata Allah itu Maha Kuasa..*sentap!! dri dlu smpi skrg aku knl,xpnah aku bc pon dy ckp cmni..tp cm nk dpt kn attention dri fwen2 dy tok meceritakn bhwa minah ni sgt bgus ilmu nya..aduh..pening2*

,tetibe diowg cari pasal dgn aku,ngumpat aku n cuba utk memburukkan nama baik aku...BANGANG kan diowg tu??*klu xde angin xkn pokok akn bergoyang kn??(bak kate dato k,mayb monyet goyangkn kot)*

Who I'd like to meet:
Pembangkit S.E.M.A.N.G.A.T.K.U!
ct pateng ****N
*name sbnr tp setelah d'edit*
aku cm pelik lah..dlu kemain kutuk mengutuk minah neh..tp skrg jd besfwen..haha..aduh..dunia2 kelakar btol..


so to this person..
aku xhadap pon ngan brg branded ko 2 lah syg
sbb aku dh pakai lebeh dri ape yg ko pki skrg
haha
btw,
jgn nk ckp blkng k
sbb aku ade spy d'mane2 shaja
*bak kate abg ajim*
aku bole buat lebeh troks lg mcm mne ko buat aku dulu
renung2 kn
dh selamat beramah

till thenn
taa~