kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Saturday, September 6, 2008

AdA aPa PaDa-dewan peperiksaan~!!


hep2!
kembali lg
ni la tmpt aku nk jwb exam trial nnti
huhhu
luckly dpt tmpt yg dekat ngan kipas
so xde lah tension sgt nnti nk jwb exam sbb panas
huhuu
bunny dpn aku
blkng aku pipah
kiri aku mr siao
kanan aku wee meng

haiyo
smua bdk yg gile!!
haha
ops!
sorry :P
ape yg pnting
tee woen xin ade kt dpn aku sblh kiri
hahaha
kunun nye woen xing ni sprit aku la
mklom lah bdk pndi kn
so bile duduk ngan bdk pndi ni rase lain lah skt
huhhu
so ape2 pon
wish 2 all of u~
gud luck trial nnti~


to;
5c students-gud luck okeh!! tamo tiru2..hahaha..5c tekenal dgn ketoyolan anda!! hahaha

teman baik;henti2 kn lah perang kelas 5c 2..aku dh penat dh nk tgk korg gado..lg nk exam lg nk gado..isk2...sudah ehh...gud luck ok..abis trial mengedik d'jj bkt tinggi ukeh!! hahaha

teman tucent;gambateh kamoo smua,,aku tauu korg pndi msti dpt bnyk A punye la
huhuhu

sedare mara-sorg kt teknik n9 sorg kt mrsm kelate,,gud luck trial neh..
huhuhu

kamoo*spe yg amik ape2 exam*-gud luck juge!! all the best ukeh.
chaiyo \:D/

p/s; tamo mention name mereka,kang berjeler2 bloq ni penuh ngan name..hahaha

till then
taa~~