kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Wednesday, September 17, 2008

AdA aPa PaDa-aku kacau laki ko???

isk!
mlm td,around 1.30++am kot
tgh sedap2 tdo
ade plak private num call
ceh!!
bru tuka num pon dh ade private num tpon
hampeh
tot my sis
sbb dy pki private num juge
so jwb lah
dgn sore bru bgon tdo
say hello~
dgn salam pon xde
xpsl kene maki hamun dek sorg mkck or org tua neh!!
dy ckp
mkck-weh betine,ko spe?? ape hubungan ko dgn laki aku ha??
ME-ha?? laki ko??*laki dy pon aku xknl* sje je nk bakar dy ckp lah,,teman selesbo dy..knp?? ko susah ke??
mkck-ko tau x,,aku ni bini dy,,pompuan s****L..opss!! ko nk ape dgn laki aku!xda maruah ke ko ni..betine jenis apa xtau bts2 ke..gedix!!
* wtf!!aku knl laki pon x,,lg nk gedik2 ngan laki ko!! dasar banggang!!*
ME-*saje nk bakar lg* eii mkck!!.. i xhadap pon nk kawan ngan laki u lh..pg simpan dlm peti besi lg bgus klu xnk kasik laki kwn ngan org len!! laki ko yg gatal ajak aku *****..cari je lain..s*AL~!!!
ME-mkck..mak sy ckp..org yg dok maki2 hamun neh..dh manopouse!! *sentap*
mkck-haa?? *diam xterkata* trus off the phone!! *msti dh sah2 tau slh num*
padan muke!!
dgn aku nk kurang ajar!!
tersentap ko mkck!!
bgus sgt
tepon org assalamualaikum pon xde
ttba trus maki hamun
banyak cntek!!
no mannes btol!!
i told this 2 abg ajim
hahahhaa
dy siap ckp lg
laharnye mlut!!! klakar pon ade!! ingat nk kata slh no td..wakakaka..xbleh bla!

hampeh btol!!
hahaha
then dy ckp
klu dy,,msti dh rply cmni

''hoi tutt fcuk*R!!! ko ingat laki ko ensem??? campak kt buaya pon buaya muntah!! ko je yg layak amik die"

moral of the story is; pekenalkn dri anda dlu sblom telepon spe2..klu xnk tersentap d'akhir mse nnti!!
huh!
dgn aku jgn main2
korg ajar skali
mmg korg ajar trus aku buat!!

till thenn
taa~