kata2 hikmat~

kenalilah siapa anda,
sebelum org lain cuber utk mengenali siapa anda ;)


terima kasih dan slmt membeli blah! :P


Sunday, September 7, 2008

AdA aPa PaDa-paper bahasa melayu??

ya Allah!!
ayat pertama kuar dri mlut aku bile tgk solan bm td
haa..mampos la aku!!
ha tau xpe
mampos aku jwb solan td
punye lah susah!
isk!!
xshuke3~!!
komfum xkn dpt A punye lah
karang stock mcm karangan bdk2 india
karangan bdk2 india pon lebeh bgus aku rse
hahhaa
xde isi wooo...
isi asik d'ulang2 je
itu ketas 1,,blom msok ketas 2..
nauzubbilah!!
susah
dok melanguk dlm dewan td
pusing kiri kanan
tgk plak muke mr siao c gile 2..lg gile aku d'buat!!
ape ayat subject ayat pejudis pe jadah tah
tatau pape
isk2!!
mampos3~!!

so yg dh lepas 2 lepas lah kn
bkn bole pusing,,kn best klu de doremon
*dh stat merepek*

so gud luck tok paper sok
bahasa inggeris ketas 1 dan 2~

chaiyo2 ukeh


till then
taaa~